Friday, August 27, 2010

Salam Ramadhan untuk semua;

Saya dah 5 tahun wat fail ni, kebanyakannya saya bezakan jum fail yg ditentukan oleh ppd dgn sek saya... bukan pe yg nak masukkan segala dokumen tu adalah saya. jadi biarlah saya tahu berapa fail yg diperlukan.

Apa yg penting bila ada pemantauan, bila depa tanya mana maklumat itu ini, kita tahu di mana letaknya.

1. Fail Utama

a) L/blkng j-QAF, Falsfh pddkn, Misi n Visi Sek
b) Surat-menyurat
c) Pekeliling
d) j/kuasa j-QAF
e) Biodata Guru
f) Jadual Waktu
g) Takwim & Aktiviti Tahunan
h) Kewangan
i) Analisa Data 6 bulan Pertama
j) Khatam al-Quran
k) Tasmik
l) KBS
m) KLaQ
n) B. Arab
o) Pemulihan Jawi

* Fail ni biasanya saya letak di pejabat sekolah.

2) Fail Pengurusan Kewangan
3) Fail Fail Stok & Bahan p&p
4) Fail B. Arab (ada beberapa sub fail yg disediakan oleh guru BA)
5) Fail KBS
6) Fail 6 bulan Khatam al-Quran
7) Fail Pemulihan Jawi
8) Fail Tasmik
9) Fail KLaQ
10) Fail Ihtifal j-QAF
11) Fail aktiviti MKj
12) Fail Sukatan Pelajaran
13) Bank Soalan

* Fail ni sumer sy letak di bilik j-QAF

No comments:

Post a Comment