Monday, May 4, 2009

testimoni hpa

Testimoni Penuh
Nama
ROSJULILA HHUSIN
Negeri
JOHOR
Topik
OMEGA 3 KAPSUL PEMBANTU MINDA
Tarikh Di Hantar
2005-05-30 03:05:58
Email

Testimoni
OMEGA 3 KAPSUL MEMBANTU DIRI SAYA DALAM PEMBELAJARAN. SAYA BEKERJA SAMBIL BELAJAR OMEGA 3 KAPSUL JUGA MEMBERI DAYA PERTAHANAN DIRI DARI LESU DAN LETIH. IA JUGA DAPAT MEMBANTU DAYA MINDA SAYA DAN ANAK -ANAK SAYA DI DALAM PEMBELAJARAN MENJADI SEORANG YANG DAYA INGATANNYA CEKAP DALAM SESUATU PERKARA YANG DI PELAJARI.


SULEMEH BT JOHANES
Negeri
SABAH
Topik
MINYAK BOT-BUT UNTUK ANAK ISTIMEWA
Tarikh Di Hantar
2005-09-12 09:09:10
Email

Testimoni
Sya ada seorang anak istimewa umur 5 tahun. Tangan anak saya kaku sejak demam panas. Laki sya sudah puas cari macam macam itu obat tapi tidak mau itu sembuh. Kawan laki sya ada introduce itu minyak dan sya sapu sapu di tangannya. Baru ulang 4 hari tangan anak sya sudah boleh digerak dan diregang. Laki sya sangat suka itu obat.terima kasih hpa.


Muhammad Shukri Jalil
Negeri
Johor
Topik
Kopi Radix Ubat Demam
Tarikh Di Hantar
2005-09-15 02:09:01
Email

Testimoni
Saya mencuba keberkesanan kopi radix untuk penyakit demam. Ternyata kopi radix berkesan untuk demam panas dan pada pendapat saya ianya lebih baik daripada ubat paracetamol yang saya biasa makan sebelum ini semasa demam. Kopi radix bertindak menurunkan suhu badan dan yang paling penting sekali sakit kepala yang kuat semasa demam tidak dirasai setelah minum Kopi Radix. Bersyukur kepada Allah s.w.t. yang telah menyembuhkan.

Testimoni Penuh
Nama
suharah
Negeri
johor bahru
Topik
ubat gigi hpa
Tarikh Di Hantar
2005-10-21 17:10:49
Email

Testimoni
saya sudah berumahtangga setahun 8 bulan , suami saya khairi bin mohd yussof , sering sakit gigi dan gusi ... alhamdullilah setelah saya beli ubat gigi HPA .. suami tak pulak mengadu sakit gigi lagi... Sebagai isteri saya bertanya " abg gigi abg tak skit lagi ke ,,,,,biasanya sakit gigi ,,,, abg dah cabut ke gigi yang sakit tu,,,," jawab suami saya " Tak lah, manalah ada duit nak cabut gigi oiii ,,, sejak ayang beli ubat gigi HPA tu ,,, sampai sekarang gigi tak rasa sakit pun" ,Saya ucapkan terima kasih kepada semua Kakitangan HPA ... Selamat berpuasa dibulan yang penuh mulia ini dan selamat hari raya .. maaf Zahir dan batin ... SEmoga HPA terus maju ,,, amin....

Testimoni Penuh
Nama
MARJUNI BIN SALLEH
Negeri
SELANGOR
Topik
MINYAK BUT-BUT UNTUK LUKA
Tarikh Di Hantar
2006-01-12 22:01:47
Email

Testimoni
Apabila tiba hari Qurban kita pasti akan menyembelih lembu, kambing biri-biri dan sebagainaya, kalau kita tak buat mungkin ahli Qariah kita yang buat, dan penyembelihan diadakan secara gotong royong. Memang tiap tahun saya menyumbangkan tenaga untuk melapah atau memotong daging Qurban untuk diagihkan kepada ahli Qariah serta fakir miskin. Dalam sebuk-sebuk memotong daging, oleh kerana pisau terlalu tajam, entah kenapa picau tersebut tanpa disenajakan terlajak mengenai jari hantu tangan kiri saya. Darah membuak-buak luka seluas 1 inci panjang. Saya meminta anak saya berumur 8 tahun mengambil sedikit kapas dan dititiskan berberapa titis minyak but-but dan ditelangkupkan ditempat luka... alhamdulillah serta merta darat yang membuak tadi berhenti dan luka tertutup sendiri.

Testimoni Penuh
Nama
HAJI ROSLI BIN BOHARI
Negeri
SELANGOR
Topik
MINYAK BUT-BUT UNTUK LUMPUH AKIBAT KEMALANGAN JALANRAYA
Tarikh Di Hantar
2006-01-18 23:01:19
Email

Testimoni
Saya telah mengalami kemalangan jalanraya bersama motosikal saya. Akibatnya bahagian perut kebawah tidak dapat digerakkan seperti biasa menyebabkan saya terlantar dirumah selama 3 hari. Makan dan minum disediakan oleh isteri saya didalam bilik tidor dan tak boleh bergerak apalagi hendak keluar. Atas nasihat pjs hj marjuni saya pun menggunakan minyak but-but yang di panaskan bersama 7 ulas bawang putih yang di tumbuk kasar dan disapu ditempat yang sakit Alhamdulillah dalam masa tak sampai 30 minit sakit saya sembuh, saya boleh berjalan seperti biasa. Syukur kepada Allah swt yang menyembuhkan dan t. kasih saya kepada HPA yg dapat mencipta minyak but-but yang mujarab Insyaallah.

Testimoni Penuh
Nama
ANISUZILA BINTI NASARUDIN
Negeri
WILAYAH PERSEKUTUAN
Topik
OMEGA-3- ANAK JADI BIJAK
Tarikh Di Hantar
2006-01-23 22:01:36
Email

Testimoni
Assalamualaikum, Saya seorang ibu yang mempunyai 2 orang anak perempuan, anak saya yang sulung berumur 2 tahun sangat suka makan omega-3. Saya bukakan kapsul dan serbuknya saya bagi pada anak saya 3 biji 1 hari. Anak saya amat suka dengan rasa ikan bilis goreng yang terdapat dalam serbuk omega3. Alhamdulillah saya lihat perubahan nya amat ketara kerana dia cepat mengingat perkara yang diajar. Dia juga sudah pandai menggunakan dan menyusun perkataan dengan betul. Mudah-mudahan ianya berpanjangan. InsyaAllah ...

Testimoni Penuh
Nama
muhamad azahari bin mat
Negeri
kedah
Topik
kopi radix dan radix menyembuhkan sakit lutut
Tarikh Di Hantar
2006-02-11 00:02:46
Email

Testimoni
saya mengalami masalah dengan lutut disebabkan terjatuh ketika bersukan.kesannya saya tidak dapat bersukan dan melakukan kerja? berat lagi.kemudian saya mencuba kopi radix dan kapsul radix selama beberapa bulan.dan akhirnya syukur alhamdulillah,kini saya telah dapat bergerak dengan lebih aktif berbanding sebelum ini..rasa sakit telah hilang sama sekali

Testimoni Penuh
Nama
muhamad azahari bin mat
Negeri
kedah
Topik
ubat gig untuk luka
Tarikh Di Hantar
2006-02-11 01:02:28
Email

Testimoni
ubat gigi HPA bukan saja boleh digunakan untuk mengatasi masalah gigi dan gusi malahan boleh digunakan diketika luka.luka? yang ringan akibat terkena pisau contohnya..segera disapu ubat gigi HPA dan insyaAllah,darah akan berhenti mengalir dan luka akan tertutup dengan segera

Testimoni Penuh
Nama
Zaiton Binti Busu
Negeri
Selangor
Topik
Paramaria Plus, Herba Tuju Angin, Malac Dan Pelawas
Tarikh Di Hantar
2006-02-16 10:02:02
Email

Testimoni
Saya Dan Anak Perempuan Saya Berumur 11Tahun Telah Mengamalkan Paramaria,Tuju Angin, Malac Serta Pelawas Selama 5 Bulan Kesannya Penyakit lenguh2 Kaki Dan Tangan Saya Telah Pun Sembuh.Untuk Pengatahuan Semua, Sebelum Saya Dan Anak Saya Mengamalkan Herba Yang Diatas Setiap Hari Saya yg Mengurut Kaki Anak Saya Tetapi Sekarang Tidak Lagi Kerana Kaki Anak Saya Tidak Lenguh Lagi.Saya Telah Mengamalkan Bermacam Herba Tetapi tak Juga Sembuh HPA SAHAJA YG BOLEH MENYEMBUHKAN.SEKARANG TEMAN SEJATI SAYA IALAH HPA......HPA BOLEH......

Testimoni Penuh
Nama
Abdul Razak Bin Mat Shukor
Negeri
Selangor
Topik
Herba Tuju Angin,Kopi Radix,Madu. Menyembuhkan Sakit Tulang Belakang
Tarikh Di Hantar
2006-02-16 10:02:10
Email

Testimoni
Saya telah Mengamalkan Herba Tuju Angin, Kopi Radix Dan Madu Alhamdulillah Penyakit Yang Saya Hadapi Iaitu Sakit Tulang Belakang Selama 3 Tahun Telah Pun Sembuh.

Testimoni Penuh
Nama
ISMAIL GHAZALI
Negeri
SELANGOR
Topik
TERIMA KASIH HPA
Tarikh Di Hantar
2006-03-10 03:03:49
Email

Testimoni
Assalamualaikum En Ramly; Hari ni saya tak sabar nak syer result kesihatan saya dengan en. ramly sebab mungkin ianya boleh membantu rakan lain yang punya sakit yang sama seperti saya. Saya akan mulakan dengan dalam bentuk historical supaya en ramly mudah mengingati bagaimana sakit saya sehingga hari ini. 1998- Saya mula merasakan badan tak berapa cergas dan buang air besar tak menentu. kadang-kadang sehingga 4 hari tak buang air besar. 1999-2003: Saya diserang jantung berdebar laju atau istilah sainsnya SVT (Supraventicular Tachycardia) yang mana jantung berdebar dengan laju (melebihi 150 bpm; kebiasaan jantung manusia sihat berdenyut disekitar 60-90 bpm) dari biasa tanpa apa2 penyebab tertentu. Pada pemulaannya episod ini (jantung berdebar) hanya 10-30 min setiap kali dan berulang pada mulanya setahun sekali. penyakit ni semakin serius apabila episod ini bertambah kerap berlaku dan jangkamasa episod menjadi makin lama kadang 2 sehingga satu jam dan yang paling lama 6 jam. pada mulanya semasa sakit ini datang saya tak rasa sakit atau pucat tetapi lama kelamaan saya mula berasa loya, pening dan lemah seluruh badan. terasa seluruh darah berhenti mengalir dan rasa nak pitam. Dec 2003-2004:Saya diserang lagi dan kali ini saya ke hospital bagi mendapatkan pemeriksaan, mereka mengatakan saya mengidap SVT dan tidak ada penyebab kepada penyakit ini. Saya diberikan Verafamil iaitu ubat pesakit darah tinggi dan sakit jantung bagi memastikan (memaksa sebenarnya) jantung saya berdenyut secara tenang. Setelah sebulan makan ubat tersebut saya rasa semakin lemah dan pasif. saya diserang lagi dan kali ini saya ke hospital lagi dan mereka memberi saya ubat yang kurang kesannya Metaprolol (ubat darah tinggi). 2004-2005:Badan saya tetap lemah dan kali ini badan saya sebelah kiri ini mula tidak bermaya. Saya dirujuk ke IJN (institut jantung negara) dan mereka ingin lakukan prosedure yang menelan belanja RM 15K tetapi risikonya jika tak menjadi saya dimestikan memakai pacemaker. Saya minta tangguh dan cuba mencari ubatan alternative dan mencuba berjumpa pengamal ubatan tradisional (Pak Long Kg Pahang Tua, Pekan, Pahang) dia mengatakan jantung saya jatuh dari tempatnya dan terlalu banyak penyakit lain yang secara senyap memamah kesihatan tubuh saya dari dalam. setelah diurut saya diberi air penawar dan menasihatkan saya agar jaga makan dan minum. Saya juga cuba memulihkan kesihatan dengan mengamalkan Ruicao (Gensing + Madu dan Ginko + Madu) selama 2 bulan tetapi kemudian tak meneruskan lagi kerana rasa was-was terhadap sumbernya. badan saya semakin tak menentu terkadang cergas dan terkadang lemah. Saya mula mencari ubatan herba lain dan bertemukan HPA dan mula mendapatkan nasihat dari en ramly dan setelah di periksa gambar tangan saya yang saya email en ramly mengesyorkan saya memakan Omega softjel, tuju angin dan dkarm serta madu. setelah mengamalkan nya saya dapat menyeimbangkan kecerdasan saya. saya berterusan menggunakan syor en ramli dan saya tambah dengan memakan Dtork (DDet), dan DHeat(DDeu). kesihatan saya semakin baik tapi saraf saya selalu bergerak-gerak. saya juga cuba air mussoffa untuk memastikan pnyakit saya ini bukan datang dari makhluk halus. Feb 2006: Saya diserang lagi dan doktor masih dengan katanya saya disuspek SVT dan ubat yang sama diberi. saya ke rumah pak long dan setelah urutan dia mengesyor saya berhenti makan ubat hospital kerana kesannya dah merosakan sistem badan yang mana melemahkan jantung. saya rasa lemah dan tak bermaya semula sehinggalah saya bercadang untuk makan pil Pelawas HPA disamping pil lain yang saya sedang ambil. 24 Feb 2006: Malam semalam saya makan dua biji pil Pelawas selepas makan malam. Selepas 30 minit terasa saraf di jantung, lengan kiri dan perut saya bergetar dan selepas itu seluruh tubuh saya berpeluh. perut mula merasa kendur dan pernafasan saya kembali tenang. darah mula lancar sebelah kiri badan. saya menangis dan ucapan pertama yang keluar Alhamdulillah. saya dapat rasakan tubuh saya tenang kembali. segar rasanya. sehingga sekarang tak dapat saya nak sorokkan rasa seronok dan syukur saya pada Allah. jadi saya rasa HPA memang ade ubat yang mujarab untuk semua penyakit. Semoga Allah memberkati usaha HPA menghasilkan ubatan yang dapat menggantikan ubatan kovensional yang terlalu banyak kesan sampingan dan tidak halal puncanya. Terima kasih saya pada en ramli kerana dengan hanya gambar dari email saya en ramli berjaya bawa saya kepada ubat yang saya cari-cari. Insyaallah saya akan email lagi pada masa akan datang untuk maklumkan progress dari mengamalkan herba HPA. Wasalam.

Testimoni Penuh
Nama
Asnieah Binti Badri@Nadzri
Negeri
P.Pinang
Topik
KOPI RADIX &OMEGA3
Tarikh Di Hantar
2006-03-13 01:03:14
Email

Testimoni
SEPANJANG MENJADI AHLI HPA BANYAK PENGALAMAN PRODUK YANG SAYA LALUI.SEJAK MULA MENGANDUNG ANAK KE-4 SITI NURMAISARAH SAYA MENGAMALKAN KOPI RADIX & OMEGA 3 SEBAGAI MINUMAN HARIAN DAN BEKALAN TEMPAT KERJA ,SITI NURMAISARAH LAH YANG MENJADI TESTIMONI SAYA DENGAN PENGGUNAAN PRODUK HPA.MEMANG BENAR BILA SITI NURMAISARAH CUKUP 9 BULAN SUDAH MULA BERJALAN TERUS BERDIRI MENGLANGKAH DI PEJABAT HPA SEWAKTU DI BUKIT JAMBUL P.PG. SITI NURMAISARAH CUKUP CERGAS AKTIF DI TAMBAH DENGAN OMEGA3 MAKANANNYA IA MUDAH INGAT,SENTAISA SIHAT SUSAH SEKALI UNTUK DEMAM.SAYA AKAN TERUS MEMBERI SITI NURMAISARAH KESEMUA PRODUK HPA UNTUK KEPERLUAN HARIANNYA.INSYALLAH.SITI NURMAISARAH (BERMAKSUD CAHAYA KESENANGAN ) TERBUKTI SERASI DENGAN NAMANYA.

Testimoni Penuh
Nama
SWAZWANI
Negeri
SELANGOR
Topik
MINYAK BUT-BUT MENYENBUHKAN PENYAKIT ASMA
Tarikh Di Hantar
2006-03-19 11:03:46
Email

Testimoni
PADA SUATU HARI SAYA MEMBANTU EMAK MEMBERSIHKAN HABUK DIDALAM KAWASAN RUMAH YG MANA TAK DISANGKA SAYA TAK BOLEH BERNAFAS SEPERTI ORANG MENDAPAT ASMA IAITU BATUK YG TAK BERHENTI,SEBELUM INI APABILA SAYA TERKENA PENYAKIT INI EMAK TERUS MEMBAWA SAYA BERJUMPA DOKTOR TETAPI SEKARANG TIDAK LAGI DGN MENYAPUKAN MINYAK BUT-BUT PADA LEHIR DAN DADA SAYA BATUK YG BERPANJANGAN PERLAHAN BERHENTI DAN KEESOKKAN HARINYA BATUK TELAH HILANG SEPENOHNYA -MINYAK BUT-BUT KEHEBATAN NYA APABILA DISAPU IA AKAN TERASA PANAS DIDALAM DAN SEJUK DILUAR.CUBALAH......

Testimoni Penuh
Nama
HJ.Nazarudin bin mukhtar
Negeri
selangor
Topik
MINYAK BUT BUT
Tarikh Di Hantar
2006-03-23 00:03:12
Email

Testimoni
ASSLAMUALAIKUM.. SAYA SUDAH LAMA DENGANPENYAKIT YANG BERNAMA BUASIR ,,,HAMPIR 8 TAHUN ,,KETIKA ITU SAYA BELAJAR DI LUAR NEGARA ..SEMENJAK KENA BUASIR SAYA SELALU BUANG AIR BESAR DAN KELUAR DARAH ,,APALAGI ,JIKA MAKAN PEDAS ,,,RASA WAS WAS PADA DIRI SAYA SEMAKIN MENJADI JADI,,,PERNAH SAYA CARI OBAT TRADISONAL CARA ORANG ARAB ,, NAMUN BUKAN MEMABIK TAPI BERTMBAH ,,, SEJAK KENAL DGN HPA DAN MINYK BUT BUT SEBAGAI PENAWAR NYA ......ALHAMDULILLAH SAYA SELESA SELALU JIKA BUANG AIR BESAR ,,MAKAN PEDAS PUN ,,OK .. ALLAH MAHA PENGASIH LAGI MAHA PENYANYANG.. WASSALAM

Testimoni Penuh
Nama
HJ.Nazarudin bin mukhtar
Negeri
selangor
Topik
KOPI RADIX
Tarikh Di Hantar
2006-03-23 00:03:24
Email

Testimoni
assalamualaikum,,,.....saya adalah diantara orang yang baru mengenal produk HPA...di perkenalkan oleh up line saya KAK HABSAH...di antara barang yg di perkenal kan pada saya adalah KOPI RADIX...sebelom saya minum kopi radix , saya selalu sakit kepala ..hampir hari hari ,, pulang dari kedaipun masih sakit sampai kat umah,,di rumah minta tolong orang rumah pijit kepala ...namun sesuatu yang menakjub kan saya ,,semenjak saya minum KOPI RADIX sampai sekarang saya tak pernah lagi sakit kepala,,dan badan saya pun bertambah sehat dan selalu ceria alhamdulillah ...itu semua ki kerna kan KOPI RADIX.. SETIAP PENYAKIT ADA OBAT NYA. WASSALAM

Testimoni Penuh
Nama
JAMILAH
Negeri
SELANGOR
Topik
SET WANITA PULIH MENOPOUSE
Tarikh Di Hantar
2006-04-04 04:04:25
Email

Testimoni
Saya mempunyai masalah ketika umur 46 tahun haid saya telah berhenti (menopouse) selama 2 tahun. Sejak itu saya merasa keadaan kesihatan saya sangat terganggu. Saya menemui PJS Marjuni Bin Salleh untuk bertanya adakah ubat herba hpa dapat mengatasi masalah saya! Beliau mencadangkan supaya saya menggunakan set wanita sehat untuk mengatasi masalah yang saya hadapi. Saya telah diberi Paramaria Plus, tuju Angin, HB, Radix dan Spirulina disamping minuman Kopi Radix /madu. Bulan pertama saya mengamalkan, saya tidak mengalami apa-apa perubahan yang nyata hanya badan saya agar segar. Masuk minggu pertama bulan kedua alangkah terkejutnya apabila mendapati saya haid semula dimana banyak keluar dan berbagai warna. Hingga sekarang saya terus mengamalkan dan keadaan saya bertambah sehat. Saya sungguh ceria dengan perkembangan ini. Terima kasih pada pjs marjuni, hpa dan saya bersyukur kepada Allah swt dengan keadaan yang ada sekarang. Saya menasihatkan semua muslimat amalkanlah set wanita sehat agar anda sehat macam saya, Insyaallah

Testimoni Penuh
Nama
murshidi bin mustapa
Negeri
kelantan
Topik
masalah kesihatan
Tarikh Di Hantar
2006-04-05 00:04:07
Email

Testimoni
saya mengalami masalah kesihatan sebelum saya cuba kopi radix dan omega3 oleh kawan saya. sekarang kesihatan saya bertambah baik dari sebelumnya masalah tidor tidak cukup, sakit pinggang, angin,usus dan lain sebagainya sembuh total.terima kasih HPA

Testimoni Penuh
Nama
faizul azrie bin ismail
Negeri
kelantan
Topik
masalah usus
Tarikh Di Hantar
2006-04-05 00:04:26
Email

Testimoni
saya mengalami masalah usus yg teruk.sehingga lah saya diperkenalkan oleh kawan saya.supaya minum kopi radix dan omega 3.pada hari pertama saya buang air besar sebanyak 9 kali.pada hari kedua 5 kali.dan hari ketiga penyakit saya sembuh seperti sedia kala.dan saya syukur pada ilahi saya dapat dapat menjalankan pekerjaan saya seperti biasa.terima kasih

Testimoni Penuh
Nama
Faridah Hanim Bt Hj. Abu Bakar
Negeri
Pahang
Topik
Imsomnia
Tarikh Di Hantar
2006-04-07 07:04:50
Email

Testimoni
Assalamualaikum... Dulu,saya mengalami insomnia..selepas saya mengamalkan DKarm,DDet dan DDeu,alhamdulillah,penyakit saya telah pulih selepas hampir setahun menggunakannya..sememangya herba HPA berkesan.

Testimoni Penuh
Nama
Azhar Hj Mohd Jelani
Negeri
Kedah
Topik
Cepat letih dan sakit badan selepas berkebun
Tarikh Di Hantar
2006-04-09 11:04:40
Email

Testimoni
Saya secara ikhlas mengaku tidak pernah menggunakan sebarang ubat samada ubat moden atau tradisional walaupun saya sesekali terasa sakit badan.Atas kemahuan sendiri untuk mencuba ubat HPA yang mana ramai sahabat dan ibu saya menggunanya dan maklumbalas ubat HPA Kopi Radix bersesuaian maka saya mencubanya pertama kali pada 02-04-2006.Sebelum berkebun saya minum sebungkus kopi Radix dan saya berasa kuat,segar/tidak cepat letih.Syukur Alhamdulillah.Terima kasih Tuan Haji Ismail kerana menghasilkan produk yang baik untuk semua.Usaha Tuan Haji akan di berkati Allah kerana niat Tuan Haji adalah suci dan ikhlas dan saya rasa niat asal penubuhan syarikat/produk ini adalah untuk memberikan satu jenis produk yang halal untuk masyarakat Islam khususnya.Tahniah...

Testimoni Penuh
Nama
ZAMRI MD ISA
Negeri
KL
Topik
MINYAK BUTBUT HILANG CIRIT BIRIT
Tarikh Di Hantar
2006-04-10 00:04:47
Email

Testimoni
Sebelum mengenali HPA saya kerap mengambil pil chi kit teck aun jika cirit birit. Setelah mengenali Hpa saya hanya menggunakan minyak butbut untuk masalah tersebut.. Alhamdulillah biasanya saya hanya minum satu sudu kecil sahaja.

Testimoni Penuh
Nama
Sajidin bin Jais
Negeri
Sarawak
Topik
Resdung
Tarikh Di Hantar
2006-05-15 21:05:29
Email

Testimoni
Saya seorang pengidap penyakit resdung. saya telah menghidapinya sejak dari bangku sekolah lagi iaitu semasa saya di Tingkatan 6. Banyak jenis ubat yang telah saya gunakan termasuklah rawatan asap muka yang dikatakan amat baik untuk penyakit ini. namun ianya tidak memberi apa-apa kesan kepada saya. selain itu, ubat-ubatan seperti pil yang dibeli dari farmasi juga saya gunakan, namun hasilnnya tetap sama. kini, saya telah berasa lebih selesa menjalani kehidupan dan menjalankan tugas saya sebagai seorang guru. berkat petunjuk dari ilahi maka saya telah diketemukan dengan kaedah rawatan herba daripada HPA. pada mulanya saya tidak yakin dengan ubat-ubatan seperti ini. isteri saya yang ingin sangat nak jadi ahli HPA kerana nak guna herba paramaria. tiga bulan selepas itu, saya pula yang ingin mencuba produk HPA kerana resdung saya sudah semakin teruk. mulanya saya mengamalkan consinium plus. saya dapati tiada apa-apa perubahan dengan penyakit saya. Menurut pengetahuan saya yang selalu mengikuti kursus MLM, sesuatu ubat yang dimakan tapi tidak mujarab bermakna bahagian usus tidak dapat menyerap nutrien seimbang dengan baik. oleh demikian, saya beli lagi produk HPA yang lain iaitu Pelawas dan Roselle kapsul untuk disenergikan dengan consinium plus. Dalam keadaan saya yang teruk akibat resdung, saya makan ketiga-tiganya sekali gus. dua hari kemudian resdung yang saya alami semakin pulih. kini saya telah mengamalkannya sudah hampir sebulan. sedikit pun saya tidak merasa gatal-gatal di hidung, muka dan mata. saya sekarang sudah boleh menjamah makanan laut seperti udang dan sotong. setiap pagi apabila saya bangun dari tidur, kebiasaannya saya akan bersin berulangkali. sekarang tidak lagi. syukur alhamdulillah. Allah telah menemukan saya dengan Produk HPA. terima kasih HPA.

Testimoni Penuh
Nama
Nurul
Negeri
Selangor
Topik
Testimoni untuk kopi Radix
Tarikh Di Hantar
2006-06-14 09:06:47
Email

Testimoni
Assalamualaikum... Saya adalah ahli Hpa dan baru terlibat dekat 3 bulan...ini adalah sedikit testi daripada pelanggan saya.Beliau mengalami masalah sembelit,sakit pinggang dan masalah keputihan...beliau baru mengamalkan kopi Radix lebih kurang 2 minggu.Alhamdulillah,beliau mengatakan yang kesihatan beliau semakin baik.Kalau sebelum itu mengalami masalah sembelit,sekarang Alhamdulillah semakin sembuh.Beliau juga mengalami masalah keputihan yang agak serius,tetapi Alhamdulillah,penyakit beliau juga telah sembuh.Kemudian beliau berkata dalam tempoh beberapa hari selepas pengambilan kopi tersebut,beliau berasa sakit pinggang dan sakit-sakit badan.Saya katakan kepada beliau supaya jangan berhenti kerana itu adalah salah satu tindak balas awal.(direction Of Cure).Alhamdulillah,beliau dapat merasai kesannya iaitu sakit pinggang beliau semakin berkurang dan beliau bertambah bartenaga.Saya berharap kepada semua pesakit,jangan takut terhadap tindak balas awal(DOC).Teruskan pengambilannya,dan insyaallah,anda semua pasti akan merasai kesannya...yang baik itu datangnya daripada Allah S.W.T,dan yang buruk itu datangnya daripada kelemahan diri saya sendiri.Wassalam...

Testimoni Penuh
Nama
Che Na
Negeri
WP
Topik
Paramaria & Senggugut
Tarikh Di Hantar
2006-06-15 23:06:03
Email

Testimoni
Alhamdulillah 2 produk ini telah berjaya mengukir senyuman di bibir kakak ipar yang berumur 38 tahun yang mempunyai masalah di mana selama setahun haid terhenti tetapi dgn izin Allah dengan mengamalkan herba paramaria dan senggugut selama sebulan telah didatangi haid semula.

Testimoni Penuh
Nama
Zailinah binti Mohd Thari
Negeri
SELANGOR
Topik
KEBAHAGIAN RUMAHTANGGA
Tarikh Di Hantar
2006-07-11 02:07:17
Email
zailinahmt@yahoo.com.my
Testimoni
KOPI RADIX + PARAMARIA + HERBA TUJU ANGIN CARA : PARAMARIA + TUJU ANGIN DIBUKA KAPSULNYA DAN MASUKKAN KEDALAM KOPI RADIX.2 KALI SEHARI. KESANNYA : KESAN YANG SEGERA . TIDAK PERLUI TUNGGU SEHINGGA BERHARI - HARI.PASTI SANG SUAMI TERTANYA-TANYA.JAMU APA YANG SAYANG MAKAN...

Testimoni Penuh
Nama
ROSJULILA BT HUSIN
Negeri
JOHOR
Topik
KOPI RADIX MENGEMPISKAN PERUT
Tarikh Di Hantar
2006-07-12 22:07:19
Email
ros_julia@yahoo.com.my
Testimoni
ASSALAMUALAIKUM, Saya telah mengamalkan kopi radix tiap -tiap hari, satu hari 6 pkt.(Bersamaan 2 ktk Kopi Radix Jumbo) Selama 2 minggu saya amalkan ternyata keberkesanannya mengempiskan perut serta menurunkan berat badan sebanyak 3 kilo dan juga memberi sumber tenaga kepada tubuh saya. Disamping itu Kopi Radix juga dapat memberi daya tahan tubuh dari penyakit seperti Demam, selsema dan cepat penat. Yakinlah kepada Produk HPA nescaya kita akan tahu "KELEBIHAN KHASIATNYA"...INSYAALLAH.

Testimoni Penuh
Nama
Nuradillah Abu Bakar
Negeri
Melaka
Topik
Tiada sembelit lagi..
Tarikh Di Hantar
2006-07-14 03:07:34
Email
ila_burn@yahoo.com
Testimoni
Assalamualaikum.. Saya adalah seorang pelajar IPT yang mempunyai masalh untuk membuang air besar. Setiap kali ingin membuang air besar, saya akan merasa takut kerana kesakitan yang dialami dan kadang-kadang saya akan membuang air besar yang berdarah. masalah ini tidak diberitahu kepada keluarga kerana malu. mereka hanya mengtahui bahawa saya mengalami masalah sembelit sahaja. Pada cuti semester yang lalu, di rumah, saya mula mengamalkan minuman kopi pracampuran Radix. Pada mulanya, saya mengambil kopi ini tanpa mengetahui kandungan dan khasiat-khasiatnya. Saya mula mengambil kopi tersebut pada akhir bulan mei, dan saya mula merasa kesannya pada pertengahan bulan jun. sekarang, saya tidak berasa takut lagi untuk membuang air besar. jika hendak dibandingkan, dulu saya membuang air besar lebih kurang 1 atau 2 kali dalam seminggu, tapi sekarang, alhamdulillah dengan usaha, doa dan dan izin-Nya, sembelit saya berkurangan dan kini saya membuang air seperti kebiasaannya. Dan insyaAllah saya akan terus mengamalkan kopi pracampuran Radix ini mungkin untuk menurunkan berat badan saya. Sekian, Wassalam...

Testimoni Penuh
Nama
HJ BORHAN B HJ ARIPIN
Negeri
Pahang
Topik
Qudrat dan Berkat Allah pada Minyak Herba HPA
Tarikh Di Hantar
2006-07-14 06:07:24
Email
hjcyber68@yahoo.com
Testimoni
Pada malam 13/7/2006 baru-baru ini, dua anak saya membasuh bilik air mereka kerana sudah kelazimannya begitu. Setelah selesai, mereka bersiap untuk mengaji. Tiba-tiba anak lelaki saya terkial-kial bergaru. "Gatal sangatlah" katanya. Adiknya kata tadi semasa mereka membasuh bilik mereka gunakan penyembur kolar - sejenis bahan kimia. Lalu saya teringatkan Minyak Herba HPA dan menyapu ke semua tempat yang kelihatan berbintik dan kemerah-merahan di serata badannya sambil berdoa. Syukur kepada Allah dia tidak lagi tergaru-garu dan boleh tidur dengan aman berbanding sebelumnya. Saya juga terfikir untuk membawanya ke hospital atau tidak. Namun saya kuatkan tawakkal kepada Allah serta yakin dengan tahap kualiti lalu saya batalkan niat itu. Al-hamdulillah bila bangun paginya, bintik dan warna kemerah-merahan itu telah hilang 100%.

Testimoni Penuh
Nama
ASNIEAH BT BADRI@NADZRI
Negeri
PULAU PINANG
Topik
Pesakit Kencing Manis yang nak Di Insulin tak Jadi.
Tarikh Di Hantar
2006-07-16 23:07:22
Email
anis_yaang@yahoo.com
Testimoni
Asalamuaalaiku wbkth, Di sini ingin saya menceritakan sedikit pengalaman saya merawat pesakit Kencing Manis yang menunggu masa untuk suntikan insulin. Saya telah memberi Makcik yang berasal dari Air Itam Pulau Pinang ini dengan set Lengkap Kencing Manis,bermula merawat dari April 06 hingga ke tarikh untuk berjumpa Doktor June 30 06 sama ada kena suntikan atau tidak....Allhamdulillah setelah ia mengamalkan mengikut peraturan penuh keyakinan MAKCIK melepasi ujian tersebut ..kencing manis Makcik telah turun ,tenaga makcik bertambah baik,makcik kata ia akan terus mengamalkan produk HPA yang saya sarankan...saya amat bersyukhur kerana dapat menyelamatkan makcik berkat dengan penggunaan produk HPA yang HEBAT TIADA TANDINGANNYA LAGI.Anda Jangan tunggu lagi bersama lah dengan HPA HERBA PENAWAR AL-WAHIDA.

Testimoni Penuh
Nama
ZAKI BIN ABD.RAHMAN
Negeri
JOHOR
Topik
HEBATNYA PRODUK HPA
Tarikh Di Hantar
2006-07-21 04:07:42
Email
zaki7887@yahoo.com
Testimoni
ASSALAMMUALAIKUM SEMUA, SAYA PENGIDAP R.ARTRITIS SEJAK 1 TAHUN LEPAS.BERBAGAI RAWATAN TERMASUK DRP.RAWATAN PAKAR TELAH SAYA CUBA, TENTANG PENYAKIT SAKI SENDI KAKI YANG DIHIDAPI.SAYA PERNAH MENCUBA PELBAGAI PRODUK CONTOHNYA SUSU AWAL LEMBU IGG,IKEN DAN MACAM-MACAM LAGI TETAPI TIADA KESANNYA.SETELAH ITU SAYA DIPERKENALKAN DGN. PRODUK HPA OLEH RAKAN SAYA DAN SAYA MENCUBA K.RADIX,T.ASIATICA,MALAC,ARDISIA DAN H.TUJU ANGIN.DLM.MASA 2 MINGGU PENYAKIT SAYA SEMAKIN BERKURANGAN SYUKUR KEPADA ALLAH KERANA MENGGENALKAN DGN. PRODUK YANG BAGUS INI.UNTUK PENGGETAHUAN SEMUA SAYA SEKARANG MENJADI AHLI HPA.T/Q SEMUA.

Testimoni Penuh
Nama
Noor fauziah nawi
Negeri
kelantan
Topik
Resdung
Tarikh Di Hantar
2006-08-13 04:08:03
Email
noorfauziahnawi@yahoo.com
Testimoni
Asslamualaikum. Kali pernama saya mengenali HPA melalui cikgu bahasa inggeris saya. Sebelum saya mengambil produk HPA saya mempunyai masalah jerawat yang agak teruk. Produk pertama yang saya ambik ialah kopi radik. Setelah saya minum kopi saya mengalami sakit kepala selama 2 hari. Hinggakan bila sembahyang saya rasakan bertambah sakit kepala saya apabila sujud dan rukuk. Saya bertanyakan kepada pembekal HPA. Dia mengatakan itu menandakan saya mempunyai penyakit resdung. Setalh itu saya pun mula mengambil ubat resdung seperti yang di cadangkan oleh sikgu saya itu. Selah itu saya demam selama 2 hari dengan bertambah sakit kepala. Saya terus mengambil ubat itu sehingga sekarang. Setiap pagi kahah akan keluar. Sekarang jerawat saya semakin berkurangan tapi masih ada. Saya boleh nampak perubahnya. Terima Kasih HPA.

Testimoni Penuh
Nama
NOORFAIZAH BT. SILIN
Negeri
KUALA LUMPUR
Topik
Sabun Susu Kambing
Tarikh Di Hantar
2006-08-22 22:08:37
Email
nfaizah@um.edu.my
Testimoni
Assalammualaikum... Saya mengalami kulit muka yang kering dan mengelupas, dah bermacam cara saya cuba tapi masih tak berkesan. Akhirnya saya cuba sabun susu kambing. Hari pertama saya guna, dah nampak kesannya...kulit yang kering dan mengelupas tu dah berunsur pulih..alhamdullilah saya memang berpuashati. Terima kasih HPA

Testimoni Penuh
Nama
Shamsul Qamar Bin Shahidan
Negeri
KEDAH DARUL AMAN
Topik
DALAM KOPI ADA KESEMBUHAN
Tarikh Di Hantar
2006-08-27 00:08:38
Email
sham_kuin87@yahoo.com.my
Testimoni
PADA 24.12.2005 SAYA TELAH MENGALAMI KEMALANGAN JALANRAYA YANG TERUK DI KUALA NERANG YANG MENGAKIBATKAN KECEDERAAN YANG KRONIK.PATAH PAHA KANAN,BETIS KIRI DAN LUTUT KIRI RETAK SAYA DIMASUKKAN KE WAD ICU HOSPITAL KUALA NERANG SEJURS KEMUDIAN SAYA DI KEJARKAN KE HOSPITAL BESAR ALOR STAR KERANA DI SANA MEMPUNYAI KEMUDAHAN YANG SERBA LENGKAP UNTUK PROSES PEMBEDAHAN.SETELAH BERMUASTATIN DI HOSPITAL SELAMA 2 MINGGU,SAYA BARU MENDAPAT RAWATAN PEMBEDAHAN KERANA PIHAK HOSPITAL MENGALAMI KEKURANGAN DARAH DI TABUNG DARAH.SETELAH SAYA DIKELUARKAN DARI HOSPITAL,SAYA PULANG DAN TINGGAL DI RUMAH UNTUK PROSES PENYEMBUHAN CANTUMAN TULANG.SELAMA TEMPOH DI LUAR HOSPITAL SAYA MENGAMALKAN 5 CACHET KOPI RADIX,OMEGA3,COSINUM PLUS,DAN BANYAK LAGI ALHAMDULILLAH DALAM TEMPOH 3 MINGGU SAYA SUDAH BOLEH BERJALAN DAN BERTEMPOH 3 BULAN PENYEMBUHAN SAYA SUDAH BOLEH MENERUSKAN PENGAJIAN DALAM TINGKATAN 6 (STAM)

Testimoni Penuh
Nama
BIsmarBin Gundur
Negeri
Selangor
Topik
Sembuh daripada masuk angin dan pinggang
Tarikh Di Hantar
2006-08-27 08:08:37
Email
Bismar_mandily@yahoo.com
Testimoni
Alhamdulillah maha suci Allah S.w.t yang maha penyembuh....sebelum saya kenal dengan perubatan jawi ini saya selalu mengalami sakit masuk angin,dan skit pinggang yang teruk. Alhmdlillah selepas sy menemukan perubatan jawi ini dengan kuasa allah saya mengamalkan:Kopi Radix,Herba tuju angin,Malac,dan Ardisia sekarang saya sudah selesa daripada sebelumnya...saya ucapkan kepada Tuan Hj Ismail ribuan terimakasih,semoga perubatan ini kekal selamanya demi bangsa dan agama...Amin..

Testimoni Penuh
Nama
M.H.Nizam Hanaffi
Negeri
WILAYAH PERSEKUTUAN
Topik
Kekuatan Kopi Radix
Tarikh Di Hantar
2006-08-29 23:08:13
Email
bravoarmada007@yahoo.com
Testimoni
Assalamualaikum, Sebelum saya mengamalkan minum kopi radix ini, saya mengalami masalah angin dalam badan. Apabila emak saya memperkenalkan kopi Radix ini kepada saya, saya terus mencubnya. Alhamdulillah selama saya mengamalkan minum kopi Radix tersebut, masalah angin yang saya hadapi selama ini semakin berkurangan dan saya amat yakin ia akan terus kurang dengan kekuatan kopi radix ini, malah kopi radix ini juga dapat mengeluarkan semua toksin dalam badan melalui kekerapan buang air kecil. Inilah kuatnya kopi radix. Sejak daripada itu saya terus kekal dengan kopi radix ini dan lupakan produk lain. Radix insyaallah.

Testimoni Penuh
Nama
MOHD NAZLIN BIN BAKRULLAZI
Negeri
SELANGOR
Topik
Menyegarkan
Tarikh Di Hantar
2006-09-02 21:09:44
Email
kulmaxh@yahoo.com
Testimoni
Sahabat saya pernah bagi saya cuba 3 paket Kopi Radix beberapa bulan yang lepas. Pada masa itu kesannya seperti minuman yang lain disebabkan saya bekerja waktu pejabat. Untuk tempoh dua bulan sebelum ini, saya telah dipindahkan ke jabatan lain yang memerlukan saya bekerja syif. Saya merasakan perubahan di mana saya kekurangan tenaga & kadangkala cepat mengantuk di tempat kerja. Adakalanya saya kurang rehat dan terlebih rehat, tetapi saya dapat rasakan ia mengganggu prestasi kerja saya di mana saya tidak memberi komitmen yang penuh. Baru-baru ini, saya telah memesan 1 pek jumbo daripada sahabat saya atas dasar produk ini cara pengeluarannya InsyaAllah tidak perlu diragukan & syarikat ini milik penuh orang Islam. Untuk paket pertama saya minum sewaktu saya bekerja syif 3.00 ptg hingga 9.00 mlm. Selesai bekerja saya pulang ke rumah dan saya terasa masih segar dan saya tidur selewat pukul 1.00 pg. Keesokannya saya perlu masuk kerja syif 8.00 pg hingga 3.00 ptg. Saya boleh bangun seawal 5.55 pg dengan selesa dan segar. Alhamdulillah mungkin ada kesan daripada Kopi Radix. Saya berharap ianya akan berterusan. InsyaAllah saya akan syorkan kepada ahli keluarga & sahabat-sahabat yang lain. Wassalam & Selamat Maju Jaya untuk HPA Industries InsyaAllah.....

Testimoni Penuh
Nama
BISMAR BIN GUNDUR
Negeri
SELNGOR DARUL EHSAN
Topik
Testimoni Minyak But-But dan Kopi Radix
Tarikh Di Hantar
2006-11-06 08:11:00
Email
Bismar_mandily@yahoo.com
Testimoni
Allah swt maha penyembuh Syukur alhamdulillah ketika saya berlaku jatuh daripada motor 23/10/06 kaki saya mengalami kesakitan yang luar biasa dengan keizinan Allah s.w.t saya gunakan dengan Minyak But-But Alhamdulillah sembuh. dan setelah saya amalkan Kopi Radix penyakit saya yang selalu masuk angin hilang dengan sendirinya. Mari kita gunakan Produk islam yang halal lagi suci tiada kesangsian lagi.

Testimoni Penuh
Nama
shukri bin ahmad
Negeri
pahang
Topik
petunjuk dari ALLAH
Tarikh Di Hantar
2006-11-24 05:11:39
Email
shuk.ahmad@my.alps.com
Testimoni
assalamualaikum di sini saya coretkan serba ringkas testimoni saya.pada hari pertama saya memakai syampu pandan kasturi,sabun susu kambing,ubat gigi herba dan minum hanya kopi radix di suatu hari, saya telah menangis di dalam sembahyang.sembahyang tersebut terasa paling pelik dan takut dalam hidup saya.saya telah sembahyang zohor dari jam 1 15 dan selesai pada jam 2 30. saya menangis tersedu2 tanpa dapat ditahan.mungkin itulah petunjuk Allah kepada saya. saya rasa amat menyesal kerana tidak sedar bahawa selama ini amalan saya, solat saya mungkin tidak diterima Allah, sebab itulah tiada "roh " hadir semasa sembahyang.selalu terlintas sesuatu dlm fikiran ketika sembahyang.itulah satu2nya sembahyang saya yang paling berharga buat saya dan saya tidak mendapat rasa yang sama untuk waktu2 solat yang lain selepas itu. syukur alhamdulillah. saya akan berjuang demi produk muslim.

Testimoni Penuh
Nama
SHAMSINAR BT MOHAMAD SALLEH
Negeri
PENANG
Topik
KISMIS MINDA DAN MEGA 3 KAPSUL
Tarikh Di Hantar
2006-12-24 04:12:15
Email
hpasupplier@gmail.com
Testimoni
DULU ANAK SAYA MENGALAMI MASAALAH MUDAH LUPA DAN MALAS BELAJAR.ALHAMDULILLAH SEJAK MENGAMALKAN KISMIS MINDA DAN MEGA 3 KAPSUL DIA MUDAH INGAT APA YG.DI AJAR GURU DI SEKOLAH.SETELAH MENGAMALNYA SELAMA 6 BLN. PD.TAHUN INI,SYUKUR PADA ALLAH ANAK SAYA MENDAPAT KEPUTUSAN YANG CEMERLANG DLM. UPSR 2006.ANAK SAYA MENDAPAT 5A DAN AKAN BELAJAR DI SEKOLAH KAWALAN KERAJAAN NEGERI PADA THN.2007.TIDAKKAH ANDA MAHU INI BERLAKU PADA ANAK ANDA? CUBALAH DGN.PRODUK HPA TANPA WAS-WAS.DGN.YAKIN INSYAALLAH SEGALANYA AKAN DI BERKATI ALLAH.

Testimoni Penuh
Nama
AZNI RAHIMIE BT MOHAMAD
Negeri
SELANGOR
Topik
KORDIAL PEGAGA ASIATICA
Tarikh Di Hantar
2006-12-26 00:12:31
Email
AXNEE@YAHOO.COM
Testimoni
Setiap kali apabila badan saya diserang rasa seram sejuk akibat demam panas, saya akan membancuh 2 sudu besar kordial pegaga bersama segelas air suam. Setelah minum campuran tersebut, ALHAMDULILLAH badan saya terus rasa hangat dan demam panas pun beransur hilang. Cara ini juga turut diakui oleh suami saya. Apabila dia terkena demam, saya akan memberinya minum segelas bancuhan kordial pegaga suam dan suhu badannya akan kembali normal selepas itu. Begitu juga apabila saya terkena sakit tekak dan batuk. Saya akan makan/ambil 2 sudu besar kordial pegaga tanpa mencampurkan dengan air (makan kordial pegaga macam ubat batuk). ALHAMDULILLAH, sakit tekak dan batuk saya beransur hilang.Cara ini saya turut aplikasikan kepada ahli-ahli keluarga saya yang lain dan mereka amat gembira dengan keberkesanannya. Syukurlah saya telah bertemu dengan penawar demam, sakit tekak dan batuk yang begitu berkesan seperti kordial pegaga asiatica ini.

Testimoni Penuh
Nama
Salmi
Negeri
Kedah
Topik
Magrain
Tarikh Di Hantar
2007-01-16 03:01:31
Email
anakmakabah6@yahoo.com
Testimoni
Alhamdulillah, Berkat mengamalkan herba HPA dan juga Allah makbulkan usaha dan doa. Saya amalkan Consinum Plus, Omega Soft Gel, Tuju Angin, Teh Herba dan Kopi Radix, magrain saya telah berkurang. Dan sekarang saya tidak lagi sakit seperti dahulu.

Testimoni Penuh
Nama
fatma masrum
Negeri
selangor
Topik
herba hpa
Tarikh Di Hantar
2007-01-27 07:01:27
Email
ummu_izzatuzzahrah
Testimoni
omega3,paramaria.kp radik menghilangkan keletihan dan menambah stamina badan.

Testimoni Penuh
Nama
Azeezoo
Negeri
Kelantan
Topik
herba HPA
Tarikh Di Hantar
2007-01-27 08:01:53
Email
azeezoo98@yahoo.com
Testimoni
Di sini saya ingin berkongsi pengalaman saya mengamalkan herba HPA. Saya seorang guru yang mengajar di sebuah sekolah felda di pahang. Di sekolah ini ada lagi kelas yang masih menggunakan papan hitam dan kapur. Saya agak alahan dengan kapur yang menyebabkan saya selalu batuk dan demam. Kalau saya batuk, biasanya akan mengambil masa lebih dari 2 minggu untuk baik semula. Dan dalam 1 bulan boleh dikatakan saya akan mengalamai batuk sekurang-kurangnya 2 kali. Ada jugak ketika di mana batuk saya berlanjutan sehingga 1 bulan. Tapi bermula bulan 7 tahun 2006 saya mengamalkan herba HPA iaitu coscinium plus, rossele kapsul, kopi radix, radix kapsul, omega-3 kapsul, pelawas dan tuju angin sehingga sekarang, alhamdulillah saya sudah tidak mengalami batuk-batuk lagi yang disebabkan terhidu kapur. Alhamdulillah, badan saya juga merasa lebih bertenaga dan kurang mengantuk. Saya juga tidak mengalami demam lagi. Sekiranya saya merasa hendak batuk atau demam, saya akan minum kopi radix dicampurkan dengan madu asli dan alhamdulillah, saya akan rasa sihat dan segar pada keesokan harinya. Insya Allah, saya akan teruskan amalan mengambil herba HPA.

Testimoni Penuh
Nama
ROFILLA BINTI BOLHASSAN
Negeri
SARAWAK
Topik
herba yang paling hebat!!!!!!!!!!!
Tarikh Di Hantar
2007-01-29 07:01:13
Email
filarofila@yahoo.com.my
Testimoni
Assalammualaikum, saya rofilla dari sarawak telah mengamal produk keluaran HPA sudah 4 bulan.Syukur ke hadrat ilahi kerana telah membuka minda saya untuk makan herba bagi penyembuhan penyakit yang lebih kurang 6 tahun saya mengidapnya. saya salah seorang pengidap asma yang agak teruk akibat pemakanan yang kurang elok.Syukur Alhamdulilah selepas 4 bulan saya mengamal ubat morinda dan minyak but-but asma saya kurang daripada biasa.dan kini saya tidak lagi perlu ke hospital untuk mendapat rawatan Nebulation.bukan itu saja produk-produk keluaran HPA yang lain jugak amat baik seperti ubat gigi, sabun pergaga yan boleh melicinkan kulit muka dan menyegarkan kulit muka.dan sekarang tidak ada produk lain yang boleh dipercayai. Alhamdulilah.Semoga Produk keluaran HPA ini akan berterusan hingga ke generasi yang akan datang.wassalam

Testimoni Penuh
Nama
Maznah Bt Jusoh
Negeri
Pahang
Topik
(Aduh Sakitnya..)Minyak But-But,Herba Sengugut&Tuju Angin
Tarikh Di Hantar
2007-01-29 19:01:57
Email
mazazb@yahoo.com
Testimoni
Assalamualaikum.. Alhamdulillah..syukur kerana dpt mengenali HPA..Disini saya ingin berkongsi sedikit testimoni..Sesiapa yang pernah sakit geraham bongsu tentu tahu sakitnya macamana..awal bulan Januari 07,tiba2 saya diserang sakit gigi geraham bongsu yg amat sgt..dah lama tak kena sakit gigi.Sehingga merasakan tak boleh bercakap.Saya mengambil keputusan pergi berjumpa doktor gigi utk mencabutnya.Mujur gusi tidak bengkak dan doktor setuju mencabut.Setelah hilang rasa bius ptg itu..sakit akibat lepas cabut tu Tuhan Saja Yang Maha Tahu sakitnya..makan ubat tahan sakit pun tak hilang..tiba2 saya teringatkan MINYAK BUT-BUT..saya tuangkan pada kapas yg dibekalkan klinik gigi,terus saya sumbatkan pada tempat gigi yang kena cabut.Saya terlelap dan terjaga di tengah malamnya...Alhamdulillah..hilang sepenuhnya sakit tempat gigi yg dicabut itu.Biasanya lepas cabut gigi geraham bongsu,2hari tak boleh makan nasi..tetapi selepas gunakan minyak but2,pagi esoknya saya boleh makan nasi minyak alhamdulillah.Teringatkan memori diPBC semasa kak Bib menceritakan keajaiban MINYAK BUT-BUT.Benarlah apabila saya sendiri mengalami keberkesannya.Manakala anak perempuan saya pula tidak lagi mengalami sakit sengugut semasa datang haid sejak mengamalkan Herba Sengugut dan Herba Tuju Angin..Terimakasih kepada upline saya kerana telah memperkenalkan HPA kepada kami.Semoga HPA bertambah maju..InsyaAllah.

Testimoni Penuh
Nama
Muhammad Nizam
Negeri
Wilayah Persekutuan
Topik
Keguguran Rambut
Tarikh Di Hantar
2007-02-02 03:02:54
Email
nizambaba78@yahoo.com
Testimoni
Assalamualaikum, Sebelum ini saya mempunyai masalah keguguran rambut yang amat ketara yang mana jika saya merawat ia akan membuat saya menjadi "zindane". Alhamdulillah setelah saya mengunakan Syampu (Pucuk Sireh) + Tonik (Pandan) + Tea Tree Oil (minyak serbaguna) selama 6 Bulan hasilnya menampakkan perubahan yang cukup baik. Cubalah... insyaallah..

Testimoni Penuh
Nama
azni rahimie
Negeri
selangor
Topik
Kopi Radix, Evergreen Centella, Herba Tuju Angin & Paramaria - menaikkan seri wajah & badan.
Tarikh Di Hantar
2007-02-07 07:02:02
Email
frozen_strawberry_custard@yahoo.com
Testimoni
Saya telah melahirkan anak kedua pada November 2006. Selama tempoh pantang, saya tidak putus mengamalkan minum kopi radix waktu pagi dan malam, minum evergreen centella selepas makan tengahari dan malam di samping mengambil herba tuju angin dan paramaria pagi dan malam. Hingga kini, walaupun telah habis pantang saya masih mengamalkannya. Hasilnya...kini setelah kembali bekerja ramai rakan sekerja memuji penampilan saya yang cepat kembali bentuk asal, wajah yang segar dan berseri serta kulit yang mulus dan tegang. Sebelum bersalin, berat badan saya 93 kg! Tapi alhamdulillah kini cepat turun ke 70 kg. Kulit wajah saya sebelum ini kering dan menggelupas, tapi kini halus dan tegang. Saya turut mengesyorkan rakan2 sejawat saya mencuba produk2 HPA ini untuk kesihatan diri dan kesejahteraan rumahtangga.Insya-Allah, produk2 HPA boleh membantu.

Testimoni Penuh
Nama
Muhammad Fazriq Bin Mohd. Fadzil
Negeri
Melaka
Topik
Keguguran rambut
Tarikh Di Hantar
2007-03-02 07:03:48
Email
fazriq_pajit@hotmail.com
Testimoni
Saya mengalami masalah keguguran rambut yg serius.. dan saya telah menggunakan produk HPA (Pandan Tonik Rambut dan Coscinium Plus).. dengan izin Allah, rambut saya tumbuh sedikit demi sedikit. Saya amat suka kepada produk ini dan akan mencuba produk keluaran HPA yang lain.

No comments:

Post a Comment

Post a Comment