Monday, May 4, 2009

testimoni hpa

Testimoni Penuh
Nama
Suzilawati Ghazali
Negeri
n.sembilan
Topik
teh pegaga dan kopi radix
Tarikh Di Hantar
2007-03-03 02:03:36
Email
suziatielutfi@yahoo
Testimoni
teh pegaga memang bagus untuk darah dan kulit. saya minum dari tahun 98 mas menjadi ahli dlm pengajian. haid teratur,muka bersih dan rahim bersih. kawan yang sukar mengandung kerna haid tidak teratur pun mencuba, ada perubahan. kopi radix betul2 menyegarkan. seminggu yang lepas saya dah habis bekalan, badan terasa letih dan lesu. Minum kopi radix, saya jd segar,kurang rasa letih,boleh berjaga malam sekiranya banyak assigment dan kerja2 rumah yang lain.
Testimoni Penuh
Nama
Roy Eduardo
Negeri
sabah
Topik
Kanser Payudara
Tarikh Di Hantar
2007-03-08 00:03:43
Email
p_amsmkt@yahoo.com.my
Testimoni
Terdapat banyak testimoni yang ingin saya ceritakan kerana setiap kali bertemu dengan pengguna baru, setiap itulah testimoni ada!! Ini testimoni ibu saya sendiri tentang kanser payudara. Sudah 2 tahun ibu saya mendapatkan rawatan hospital. Pelbagai pil sudah diamalkan, namun ketulan masih ada. Menurut ibu saya, dia kadang-kadang ketulan ini menimbulkan terasa gatal dan sakit. Saya memberikan dia Malac pada 2 minggu pertama. Pada mulanya, ibu saya tidak tahan dengan pekerjaan Malac, namun setelah berkali-kali diberi penerangan oleh saya, dia telah menghabiskan sebotol MALAC. Dalam masa yang sama, dia mengamalkan Kopi Radix. Setelah itu, saya memberikan dia Shark. kesan sembuh Shark dirasai selama 1 minggu. Selepas beberapa hari ketulan itu terus mengecil dan sehingga kini ia sudah tiada. Pembengkakan kalenjer di belakang telinga dan leher ibu saya juga sudah hilang. Pendengarannya juga sudah pulih seperti biasa. Walaupun sudah sembuh, saya tetap membekalkan ibu saya kopi radix dan shark setiap bulan. Terima kasih HPA.

Testimoni Penuh
Nama
shukri bin ahmad
Negeri
pahang
Topik
dengan minyak but-but, insyaAllah baik
Tarikh Di Hantar
2007-03-09 02:03:06
Email
shuk.ahmad@my.alps.com
Testimoni
minyak but but; luka terbakar segera sembuh hilang kembung perut anak ( minum ) ubat cirit birit ( minum ) merawat tangan bengkak melegakan sakit senggugut melegakan lenguh sendi/salah bantal

Testimoni Penuh
Nama
Ahmad bin Sedek
Negeri
Sarawak
Topik
Bengkak Urat dalam Otak
Tarikh Di Hantar
2007-03-12 04:03:17
Email
aszaentreprise@yahoo.com
Testimoni
Ass'kum, terlebih dahulu saya bersyukur ke hadrat ilahi kerna memberi peluang untuk saya terus bernafas hingga ke hari ini. Saya ingin berkongsi pengalaman penyakit saya seperti di atas di mana ianya berlaku pada akhir tahun 2004. Mula ketika hendak solat subuh kepala saya sangat bisa sekali sehinggakan saya berpeluh di pagi itu padahal bilek tidur saya di pasang penghawa dingin. Oleh kerna tak tahan dengan kesakitan yang amat sangat saya terus makan pain killer high dose tetapi tiada kesan positif setelah mengambil ubat pain killer itu, isteri saya terus membawa saya ke klinik dan doktor pun memberi suntikan untuk menahan kesakitan pada kepala saya tetapi tiada juga dapat menghilangkan kesakitan tadi. Akhirnya doktor mengesyorkan supaya membuat CT Scan dan Angiogram. Hari ke 3 setelah angiogram di buat dan keputusan diperolehi doktor mengesahkan saya hanya boleh hidup dalam tempoh 1 - 2 hari sahaja, saya katakan pada doktor bersyukur kerna dapat menikmati kehidupan berkeluarga dan mungkin itu adalah ketentuan ilahi untuk saya hidup setakat umur setengah abad. Selepas 3 hari tiba-tiba saya tidak boleh berjalan, doktor memberitahu saya mungkin saya lumpuh. Doktor mengesyorkan supaya membuat "clipping" di Singapura dengan kos yang agak tinggi iaitu jutaan ringgit tetapi hanya mengatakan 50+50 sahaja belum pasti 100% sembuh, isteri saya tidak setuju dan mencadangkan saya mencuba produk HPA iaitu, Ubat Periuk Alyxia, Omega 3, D'tork dan Madu Asli disamping urutan pada peha saya mengunakan minyak but-but. Alhamdullillah berkat usaha isteri saya menjaga saya hampir seminggu setelah di urut 2 kali sekali di samping di tuam dengan halba saya sudah boleh berjalan. Setelah 2 minggu pulih saya pergi lagi jumpa dengan doktor pakar dan mereka menasihatkan saya agar membuat "clipping" di Hospital Kubang Krian, Kota Bharu pada pertengahan Julai 2005 dan usaha untuk membuat clipping melalui Angiogram tidak juga berhasil oleh kerna dawai untuk clipping tidak dapat mengikut saluran darah yang begitu deras maka akhirnya saya tidak sedarkan diri selama 3 jam. Selama hampir sebulan saya tinggal di Kota Bharu bersama isteri saya yang terpaksa menginap di hotel. Setakat ini alhamdulilah saya amat berhutang budi dengan isteri saya kerna banyak berkorban untuk memelihara saya ketika saya sakit tanpa mengenal penat lelah siang dan malam. Jutaan terima kasih juga saya ucapkan kepada Tuan Hj. Ismail bin Hj. Ahmad kerna mencipta ramuan herba yang begitu mujarab sekali di samping pertolongan daripada Allah Ta'ala. Syabas kepada HPA semoga terus maju dan kejayaan yang cemerlang di dalam sistematik perdagangan keislaman.

Testimoni Penuh
Nama
ROFILLA BINTI BOLHASSAN
Negeri
SARAWAK
Topik
KESAN DARIPADA MAKAN HERBA
Tarikh Di Hantar
2007-03-13 07:03:02
Email
filarofila@yahoo.com.my
Testimoni
Assalammualaikum, saye salah seorang pengamal herba keluaran HPA yang kini berasa selesa dengan penggunaan herba dimana penyakit asma yang saya alami selama 8 tahun lepas telah beransur pulih sepenuhnya.syukur ke hadrat ilahi kerana telah mempertemukan saya kepada perubatan herba ini.alhamduilah setelah mengamal minum kopi radix,makan herba morinda,rosselle,coscinium plus dan minyak but-but maka saya telah dapat menjalankan aktiviti harian saya tanpa rasa risau.kini saya tidak perlu untuk mendapat rawatan dari hospital iaitu nebulation.HIDUP HPA!!!!!!!!!!!!!!

Testimoni Penuh
Nama
Fakrul Hafiz
Negeri
Selangor
Topik
Herba Cascanium Plus AJAIB
Tarikh Di Hantar
2007-03-20 06:03:35
Email
razaktn@hotmail.com
Testimoni
Saya berumur 18 tahun sejak meningkat dewasa ni setiap pagi saya selalu bersin tak kurang 5 hingga 6 kali sehari,alhamdulillah setelah di cuba cascanium plus 2pagi n 2 mlm selama 2 bulan bersin saya berkurangan dan selepas beberapa bulan terus tidak bersin lagi dan skrg ni saya telah menjadi ahli dan menjual dgn rakan2 saya .TERIMA KASIH HPA TERUS KAN PERJUANGAN HERBA AJAIB NI DAN KEKALKAN DGN HARGA YG BERPATUTAN SUPAYA ORANG YG TAK MAMPU BOLEH MEMBELI DAN MENCUBANYA.AMIN......
Testimoni Penuh
Nama
roziah bt ahmat
Negeri
sarawak
Topik
buah pinggang dan masalah gemok
Tarikh Di Hantar
2007-03-25 06:03:07
Email
emmie_terrymogard@yahoo.com
Testimoni
mula-mula mengamal kopi dan malac saya terasa sakit selama 2 hari dan ini menunjukkan saya benar-benar ada penyakit tetapi dengan adanya keyakinan nak sembuh maka saya meneruskan mengamalkannya, dan sekarang dengan izin allah s.w.t kini saya pulih dan berat badan saya pun kurang dari 68kg turun ke 48kg
Testimoni Penuh
Nama
Tawil Bin Sabi
Negeri
Sarawak
Topik
Minyak But-but
Tarikh Di Hantar
2007-03-28 01:03:59
Email
tawil@tm.com.my
Testimoni
Saya mengalami batuk lebih kurang dalam masa 2 minggu dan cuti sakit 2 kali. Saya telah mencuba minyak but-but dicampur dengan air suam untuk beberapa titik dan diminum. Hasilnya, batuk saya telah pun pulih dan saya mengamalkan petua tersebut kepada keluarga dan rakan-rakan dan juga telah mendapat sambutan yang amat menggalakkan.

Testimoni Penuh
Nama
KHADIJAH BT MOHD HAFIZ
Negeri
SELANGOR
Topik
Kopi Radix+EvergreenCentella+Omega3 kapsul+Minyak But2 Baik utk Ibu Mengandung
Tarikh Di Hantar
2007-07-23 10:07:09
Email
njhnhb@streamyx.com
Testimoni
Saya mengamalkan produk di atas saranan suami semasa mengandung..Alhamdulillah Kopi Radix -Rasa lebih bertenaga sepanjang hari -Anak cpt berjln hanya 10bln -Menyusu badan sampai 2 thn! Balik nursery x nak botol lg:) nak nenNak je:) Minyak But2 -Sakit pinggang & lenguh2 hilang.. Evergreen -Anak saya tidak kena kuning selepas bersalin n darah lebih bersih -tp anakku semangat 4kg..kena gak caesar Omega3 kapsul -Anakku cerdas bertutur 2 sukukata seawal 1thn..cpt belajar:) JOM AMALKAN PRODUK HERBA HPA! MEMANG SANGAT BAIK!!

Testimoni Penuh
Nama
roslinda bt mohd yusof
Negeri
Selangor Darul Ehsan
Topik
Memang Mujarab
Tarikh Di Hantar
2007-08-22 01:08:52
Email
ros_linda81@yahoo.com
Testimoni
selama ini saya mengalami masaalah kembung perut,sembelit,badan terasa berat lemah dan wajah lesu..selepas mengambil pelawas,tuju angin Dan paramaria..Alhamdulillah badan saya terasa ringan,wajah berseri dan tiada lagi rungutan dari suami tentang layanan saya...

Testimoni Penuh
Nama
ABDUL RAZAK BIN MAT SHUKOR
Negeri
SELANGOR
Topik
MINYAK BUT-BUT SANGAT HEBAT
Tarikh Di Hantar
2007-08-15 03:08:41
Email
razaktn@yahoo.com
Testimoni
PADA SUATU HARI, KETIKA SAYA MENJALANKAN TUGAS BERAT IATU MENGANGKUT PASIR DGN MENGGUNAKAN KERETA SORONG. PASIR YG DIANGKUT SEBANYAK 3 TON LORI. PADA MALAM HARINYA SAYA TELAH MENDAPAT SAKIT DIBAHAGIAN TENGKUK DAN PINGGANG YANG TERUK. SELURUH BADAN SAYA MERASA SENGAL DAN SAKIT YG TERUK. ISTERI SAYA TELAH MENYAPU "MINYAK BUT-BUT" SEBANYAK 4 KALI SETIAP 2 JAM DIBAHAGIAN TENGKUK HINGGA KE PINGGANG. PADA KEESOKKAN HARIMYA SENGAL DAN SAKIT PINGGANG ITU TELAH HILANG. OLEH ITU SAYA DAPATI "MINYAK BUT BUT" INI AMAT LA BERKESAN UTUK SAKIT DAN SENGAL BADAN AKIBAT TERSELIUH ATAUPUN KERJA BERAT. [MINYAK BUT-BUT AJAIB KELUARAN HPA INDUSTRI]......CUBA JGN TAK CUBA
Testimoni Penuh
Nama
MISALAWATI BINTI NAWAWI
Negeri
SARAWAK
Topik
Herba Tuju Angin & Kopi Radix - Killer Product..
Tarikh Di Hantar
2007-11-06 00:11:51
Email
anatawashieladesio@hotmail.com
Testimoni
SAYA MENGALAMI MASALAH ANGIN DALAM BADAN INI MENYEBABKAN SAYA SELALU LESU DAN LENGUH-LENGUH BADAN, SEJAK MENGAMAL KAN DUA PRODUK INI SELAMA SEMINGGU, SAYA RASA SEMAKIN SIHAT, BERTENAGA DAN EMOSI SAYA JUGA BERTAMBAH BAIK. SAYA SEKARANG TERUS MENGAMALKAN PRODUK-PRODUK HPA DAN MENGESYORKAN KEPADA TEMAN-TEMAN DAN SAUDARA MARA.. BAGI SAYA TIADA PRODUK LAIN YANG MEMBERIKAN KESAN PENYEMBUHAN DALAM TEMPOH MASA YANG SANGAT SINGKAT SEPERTI PRODUK INI.

Testimoni Penuh
Nama
md ali b. osman
Negeri
n. sembilan
Topik
kopi radix, madu dan minyak herba
Tarikh Di Hantar
2007-11-24 08:11:53
Email
mdaliosman@gmail.com
Testimoni
assalamualaikum. saya telah mendengar beberapa kali bahawa jika demam minum kopi radix 2 sachets.pagi semalam anak mulai saya panas badannya, bila tengahari panasnya bertambah. isteri saya mencadangkan supaya bawa ke klinik. saya syorkan supaya minum kopi radix 2 sachets dan campur dengan madu. Alhamdulillah panas badannya semakin menurun dan tiada lagi panas sebelum waktu maghrib. peristiwa ke dua pula ialah ketika anak saya terkena sengat lebah di kampung (ipoh) pada malam hari ketika majlis pernikahan adik ipar. oleh kerana tiada minyak herba saya menyapu minyak panas. keesokan paginya dia mengadu masih sakit. saya pun membeli minyak herba di cawangan ipoh raya dan menyapu di kakinya. Alhamdulillah petangnya kakinya tidak sakit lagi dan boleh berjalan seperti biasa. semoga hpa terus berkembang dan di rahmati Allah.

No comments:

Post a Comment