Monday, May 4, 2009

skip to main skip to sidebar

Saturday, March 21, 2009

Gastrik
Testimoni yang banyak juga kita terima dari pengidap gastrik yang sembuh dengan pengamalan herba tuju angin dan pelawas.Herba tuju angin menggunakan sejenis pokok teja(sama keluarga dengan kulit kayu manis)yang berkesan untuk gastrik dan penyakit kencing manis.Ini juga membuktikan bahawa herba mampu menggantikan ubatan gastrik masakini.Pelawas pula berfungsi untuk mengeluarkan semua hampas yang tidak perlu melalui usus besar agar tidak berlaku penapaian dan pembentukan gas akibat sembelit.Selain daripada itu kapsul Radix juga mempunyai sama fungsinya malah membekalkan sumber tenaga segera seperti kopi radix.Kedua-dua produk ini telah diluluskan oleh kementrian kesihatan sejak tahun 1997 lagi.
Posted by jawimedherb at 9:21 AM

Senggugut
Sakit ketika kedatangan haid boleh disembuhkan dengan mengambil sinergi seperti dibawah:1. Paramaria - 2 X 32. Tuju angin - 2X 33. Senggugut - 2 x 3InsyaAllah senggugut tidak akan berulang dan banyak testimoni yang diberikan oleh pengguna sehinggakan kita boleh katogorikan sinergi ini sebagai sinergi yang mempunyai keberkesanan melebihi 90%.Disamping itu juga terdapat kes ketumbuhan seperti fibriod yang menjadi semakin kecil.Biiznillah.
Posted by jawimedherb at 9:15 AM
Friday, March 6, 2009

Musim hujan
Musim panas akan berakhir diutara dan kini kita sedang melangkah kemusim hujan.Pertukaran cuaca ini banyak yang akan demam,sakit tekak,selsema,sakit-sakit sendi dan lain-lain lagi.Oleh itu kuatkan imuniti dengan pengambilan kopi radix campur madu dan jika telah demam ambil spirulina kapsul (5 x 3).Boleh juga menggunakan spirumadu tetapi jangan terlalu banyak cukup sehari 3 sudu(3 kali).Jangan minum air ais dalam musim bagini keran ia akan menyebabkan penyakit menjadi parah dan suara hilang.Buah-buahan seperti tembikai,mangga dan cendawan dikurangkan.Penggunaan IMT sangat berkesan dalam saat ini tetapi perlu diambil dengan teh roselle.InsyaAllah sembuh.
Posted by JawiHerbShop at 6:46 AM
Wednesday, March 4, 2009

Kaca Beling.
Kaca Beling atau pecah kaca merupakan sejenis herba yang akan digunakan oleh HPA dalam penghasilan teh ELG/minuman ELG.Herba ini merupakan herba diuretic yang akan
membanyakan pembuangan air kecil .Manafaat daripada teh ELG ialah:
1. Resdung/sinusitis
2. Darah tinggi
3. Pecah batu karang
4. demam
5. Sakit sendi.
5. Mengecilkan ketumbuhan.
Produk ini akan segera berada dipasaran mlm
InsyaAllah

No comments:

Post a Comment